مقالات

رازهایی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام که به شما نمی گویند!

استوری اینستاگرام ابزاری قدرتمندی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی و همچنین برندهای تجاری و شخصی است. اگر با استوری های اینستاگرام تازه آشنا شدین یا قبلا از آن استفاده می کردین، باید بدونید که بدون افزایش بازدید استوری اینستاگرام، تعامل و فروش بیشتری نخواهید داشت.

پیش از این ، مردم برای دستیابی به میلیون ها بازدید به امید افزایش دنبال کردن و قرار گرفتن در اکسپلور ، از ربات ها استفاده می کردند. اما اینستاگرام با این ربات ها برخورد جدی کرد و استراتژی های جدیدی برای افزایش بازدید استوری ها متولد شد.

شاید فکر کنید بدون تبلیغات افزایش بازدید در استوری های اینستاگرام غیرممکن به نظر برسد، اما امروز قصد دارم موثرترین نکات و ترفندها را در این باره به شما بگویم.

پس دفترتون رو بیارین تا نکات مهمش رو یادداشت کنید:

اصلا چرا باید از استوری اینستاگرام استفاده کنید؟

ببین دوست من، میدونم که یادگیری چیزهای جدید بعضی اوقات واقعا خسته کننده است. اما من در این محتوا نمی خواهم شما را خسته کنم.

استوری ها آسان تر از چیزی هستند که فکر می کنید. چیزی که مردم در اینستاگرام خیلی بهش عادت دارند، خانه زیبا، لباس مناسب، پوست بی عیب و نقص و موهای حرفه ای است. اما استوری ها مکانی برای این هست که شما خودتان باشید.

اگر استوری شما بازدید زیادی داشته باشد، ممکن است تعامل شما نیز افزایش یابد. کسانی که استوری شما را مشاهده می کنند ممکن است شما را دنبال کنند یا از شما خرید کنند. بنابراین، هرچه بازدید بیشتری داشته باشید، برای برند شما بهتر است.

اگر هر روز ورزش می کنید، با سگ یا حیوان خانگی تان پیاده روی می روید، قهوه درست می کنید، به گردش می روید، پشت صحنه فیلم آموزشی تولید می کنید؛ در استوری به اشتراک بگذارید. مردم دوست دارند این موارد را ببینند. با این چیزها مخاطبین ارتباط برقرار می کنند. و این همان چیزی است که در مورد بازدید استوری اینستاگرام بسیار مهم است.

اینستاگرام مهمترین فاکتور رتبه بندی را علاقه می داند. یعنی برای یک کاربر، استوری های کسانی که بیشتر دیده و با آنها تعامل داشته در رتبه های اول قرار می گیرد. اما یک سری راهکارها هم وجود دارد که شما می توانید بازدید استوری اینستاگرام را بالا ببرید.

راهکارهای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

 

  • محتوای با کیفیت تولید کنید!

بعد از استمرار در اینستاگرام که قانون اول است، دومین قانون ایجاد محتوای با کیفیت است. برای به دست آوردن بیشترین بازدید از استوری اینستاگرام ، داشتن محتوای با کیفیت بالا، مهم است. هیچ وقت با محتوای الکی وقت مخاطبتان را نگیرید. چرا ؟ چون او باید بفهمد که چقدر برای شما مهم و با ارزش است. پس برای تولید محتوای خود زمان، انرژی و هزینه بگذارید تا مخاطبتان استوری های شما را رد نکند، کامل ببیند و به دیگران انتشار دهد.

مقاله سیر تا پیاز تولید محتوا ذهن شما را در مورد تولید محتوا باز خواهد کرد. حتما بخوانید.

  • فرمت استوری

بهتر است در استوری ها از ویدئو به جای متن های خیلی زیاد استفاده کنید. اما باز یک عکس خوب بهتر از یک فیلم متوسط ​​خواهد بود.

اگر قرار هست از متن زیاد استفاده کنید، بهتر است تمام آن را در یک استوری قرار ندهید و تقسیم بندی کنید. هیچ کس دوست ندارد با دیواری از متن مواجه شود.

سعی کنید از هر فرمتی که استفاده می کنید چه ویدئو چه عکس و چه متن، مخاطب را به چالش بکشید و خیلی ماهرانه او را وادار به تعامل کنید.

  • از محتوای خلاق و سرگرم کننده استفاده کنید

ویژگی مخاطبان هدف خود را بنویسید.  این به شما کمک می کند که آنها از چه محتوایی خوششان می آید. اینگونه آنها ارتباط بیشتری با محتوای استوری شما برقرار می کنند و شما را به نزدیکانشان معرفی می کنند.

مثلا اگر برند تجاری هستید از پشت صحنه کارهایتان حتی خراب کاری ها و اشتباهاتی که در فضای کاری شما رخ می دهد؛ بوم رنگ، عکس یا فیلم منتشر کنید.

  • از جریان سازی در استوری استفاده کنید یا استوری های سریالی تولید کنید.

در مورد یک موضوع استوری بزارید و داستان آن را ادامه بدهید. این کار را زنجیر وار به صورت جذاب ادامه بدهید. خیلی موثر است.

  • از برچسب های مکان استفاده کنید!

آیا به دنبال جذب فالور بیشتری از مناطق اطراف خود هستید؟ یا ایجاد ترافیک بیشتری در کسب و کار محلی خود می خواهید؟

چه اینفلوئنسر اینستاگرام باشید یا یک کسب و کار کوچک داشته باشید، استفاده از برچسب های مکان در استوری اینستاگرام یک روش خارق العاده برای افزایش بازدید شما هست.

این کار برای شهرهایی که نرخ گردشگری بالایی دارند خیلی مفید هست. فرض کنید شما یک کسب و کار محلی در استان اصفهان نزدیک سی و سه پل دارید سعی کنید عکس ها و ویدئوهای استوری خود حتما از این برچسب استفاده کنید. این کار به میزان زیادی در آگاهی از برند می تواند مفید باشد.

  • اکانت های دیگر را منشن کنید!

منشن کردن یک روش خیلی خوب برای بدست اوردن بازدید استوری اینستاگرام می باشد. اینکار برای شبکه سازی و وفاداری مشتریان نیز موثر است.

اگر شما یک برند تجاری هستید و مخاطبین یا مشتریان شما محتوایی را تولید کرده اند که و شما را منشن کرده اند حتما آنرا استوری کنید، این امر می تواند به اکانت شما فرصت خوبی برای نمایش دهد. و یکی از بهترین راه ها برای تقویت ارتباط شما با مشتریان است و این امر را به آنها می فهماند که چقدر برای شما ارزش دارند.

در استوری هایتان از هشتگ استفاده کنید!

با هشتگ ها و مکان ها، دسترسی و بازدید استوری های خود را افزایش دهید. هشتگ ها بسیار قدرتمند هستند زیرا محتوای شما را به تعداد گسترده تری از مخاطبان نشان می دهند. می توانید هشتگ های مربوط به کار خود را در استوری هایتان قرار دهید اینکار باعث می شود به مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید.

  • از ابزارکها و برچسب های پرطرفدار استفاده کنید

اینستاگرام همیشه در حال آزمایش ویژگی های جدید در استوری است. گفته شد ، شما می توانید از ابزارک ها و برچسب های استوری اینستاگرام استفاده کنید تا میزان دسترسی کلی شما را افزایش دهد.

به عنوان مثال ، برچسب ها و ابزارک هایی در استوری وجود دارد مانند:

#در_خانه_بمان

#چالش

#متشکرم

این ابزارک ها برای ارتباط بیشتر افراد توسط اینستاگرام منتشر شده اند. هدف این برچسب ها معرفی مطالب و نمایه شما به سایر افراد با استفاده از این ابزارک است.

  • از نظرسنجی ها، شمارش معکوس یا پرسش سوالات مخاطب استفاده کنید

پست های تعاملی به افزایش جذابیت و بازدید استوری اینستاگرام کمک می کند. اینستاگرام بسیاری از به روزرسانی ها و ویژگی های جدید را به استوری اضافه کرده است، اکنون آنها به کاربران امکان می دهند سوال یا کوییز ایجاد کنند.

با این امکانات می توانید مسابقه برگزار کنید. اینکار تعامل شما با مخاطبانتان را بیشتر خواهد کرد. و دانش آنها در مورد برند شخصی یا تجاری شما افزایش خواهد یافت.

  • از گیف ، شکلک یا موسیقی استفاده کنید

حالات و احساسات خود را با این ابزارها بیان کنید. سعی کنید یک عکس خشک و بدون متن موسیقی یا شکلک استفاده نکنید. این چیزها چاشنی استوری های شما هستند و بازدید و نرخ تعامل شما را بالاتر خواهند برد.

مقاله 19 ایده جذاب که تعامل شما را بالا خواهد برد به شما کمک میکند تا تعامل بهتری با مخاطب برقرار کنید.

  • به هیچ عنوان از ربات ها برای افزایش بازدید استوری استفاده نکنید

این کار فقط شما را از مارکت کسب و کارتان عقب می اندازد و هیچ نقشی در افزایش بازدید استوری و فروش شما نخواهد گذاشت.

سخن آخر

در این مقاله، بهترین راهکارهایی که می توانید برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام استفاده کنید ، بیان شد. فهمیدیم استوری اینستاگرام یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. ابزاری ساده و در عین حال موثر را در اختیار شما قرار می دهد تا اطلاعات ارزشمندی را بدست آورید. اطلاعاتی که دستکاری نشده و از هر لحاظ معتبر است! پس واجب است که بهترین عملکردها را برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام داشته باشید و به نکاتی که گفتیم عمل کنید تا نتیجه اش را ببینید.

آیا نکات و استراتژی های دیگری برای افزایش بازدید در استوری اینستاگرام وجود دارد که شما آنها را می شناسید یا آزمایش کرده اید؟ در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *